طراحی سایت و سئو سایت

تیم ایران پردازه با بهره گیری از تکنولوژی روز آماده ی ارائه ی خدمات به همشهریان و هموطنان در سراسر کشور می باشد

طراحی سایت و سئو سایت

تیم ایران پردازه با بهره گیری از تکنولوژی روز آماده ی ارائه ی خدمات به همشهریان و هموطنان در سراسر کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

ماسک بلک

ماسک بلک

خواص :
لایه بردار بسیار قوی
از بین‌برنده جوش و لک
شفاف ساز و‌سفید کننده
خنک کننده صورت
رفع چین‌ و چروک‌ و جلوگیری از پیری پوست
تمیز کننده منافذ و حذف چربی
از بین‌برنده پوست مرده
شاداب کننده پوست
سفت کننده‌پوست
اسکراپ و تعذیه کننده‌ پوست
رفع جوشهای ‌سر سیاه
نرم کننده و‌مرطوب کننده
از بین‌برنده پوست های مرده
دارای ویتامین c
غلظت بالا و‌قدرتی بی‌نظیر
مخصوص جوشهای سرسیاه

به طور کلی می توان ماسک بلک ها را در سه دسته کلی تقسیم بندی کرد:

  1. خانگی
  2. تجاری
  3. بیو

در ماسک بلک  های خانگی معمولاً از ماست، عسل و میوه ها یا سبزیجاتی مانند خیار استفاده می شود اما این ماسکها به اندازه ی ماسکهای تجاری مؤثر نیستند.

ماسکهای تجاری با فرمولهای خاص و ترکیبات فعال با دوز مشخصی درست شده اند و تهیه آنها در خانه ناممکن است. این ماسکها متناسب با نیاز متقاضیان تقسیم بندی می شوند و برای مثال، شما می توانید برای روشن کردن پوستتان یا شفاف سازی و جوان سازی و رفع چروکهای آن، ماسک بلک مورد علاقه تان را پیدا کنید.


عکس خرید ماسک بلک

ماسک بلک نوعی ماسک می باشد که با استفاده از آن می توانید صورت خود را به صورت کلی پاکسازی نموده و سپس جوش های سرسیاه اطراف بینی و جوش ها را به کلی از بین می برد.

در ماسکهای بیو نیز از روغنهای گیاهی و سیلیکون استفاده شده تا پوست را صاف و جوان کند اما تأثیر آن در کوتاه مدت دیده نمی شود. ماسک  بلک شما از هر نوعی که باشد، استفاده صحیح و به موقع از آن، ضامن مؤثر بودن آن خواهدبود. در تقسیم بندی دیگر باید بگوییم در در بازار ماسک بلک برای انواع پوست‌ها(پوست خشک، چرب، حساس) وجود دارد.


انواع ماسک بلک ها

در یک دسته بندی می توان انواع ماسک بلک صورت  را به صورت زیر طبقه بندی کرد

۱) ماسک بلک جامد
 ماسک بلک ها به ژل یا پودر جامد و مایع با خواص متعدد وجود دارند. ماسک بلک های جامد را قبل از مصرف باید حرارت داد. این ماسک بلک برای رفع چین و چروک پوست مفید است.( ماسک بلک ضد چین و چروک).

 روش مصرف: ماسک بلک را روی تمام قسمت های صورت و گردن به جز اطراف چشم و روی لب پخش نمایید. بعد از چند دقیقه که ماسک بلک روی صورت خشک شد، آن را به آرامی از روی صورت بردارید.

۲) ماسک بلک پودری
 این نوع ماسک بلک ها پاک کننده هستند و برای پوست های چرب استفاده می شود. این نوع ماسک بلک را باآب میوه یا گلاب مخلوط کنید تا به  صورت مایع غلیظی درآید.

۳) ماسک بلک ژله ای
 ماسکهای ژله ای از عصاره ی گیاهان تهیه شده و از طریق آب رسانی به پوست باعث طراوت آن می شوند.

۴) ماسک بلک کرم
 این نوع ماسک بلک ها آب رساننده و تقویتی می باشند و برای پوست های خشک مناسبند.

۵) ماسک بلک مایع
 این نوع ماسک بلک ها معمولاً تقویتی هستند و برای بعد از ۳۰ سالگی کاربرد دارند. این ماسک بلک را به پوست مالیده، بگذارید تا خشک شود و بعد از ۳۰ تا ۳۵ دقیقه آن را کاملاً بشویی

ه طور کلی می توان ماسک ها را در سه دسته کلی تقسیم بندی کرد: 1_خانگی، 2_تجاری 3_بیو .

در ماسک های خانگی معمولاً از ماست، عسل و میوه ها یا سبزیجاتی مانند خیار استفاده می شود(برای مطالعه طرز تهیه چند ماسک مفید و رایج کلیک کنید ) اما این ماسکها به اندازه ی ماسکهای تجاری مؤثر نیستند.

ماسکهای تجاری با فرمولهای خاص و ترکیبات فعال با دوز مشخصی درست شده اند و تهیه آنها در خانه ناممکن است. این ماسکها متناسب با نیاز متقاضیان تقسیم بندی می شوند و برای مثال، شما می توانید برای روشن کردن پوستتان یا شفاف سازی و جوان سازی و رفع چروکهای آن، ماسک مورد علاقه تان را پیدا کنید.

در ماسکهای بیو نیز از روغنهای گیاهی و سیلیکون استفاده شده تا پوست را صاف و جوان کند اما تأثیر آن در کوتاه مدت دیده نمی شود. ماسک شما از هر نوعی که باشد، استفاده صحیح و به موقع از آن، ضامن مؤثر بودن آن خواهدبود. در تقسیم بندی دیگر باید بگوییم در در بازار ماسک برای انواع پوست‌ها(پوست خشک، چرب، حساس) وجود دارد.


  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • داریوش راد

ماسک بلک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی